ONDERSTEUNING OF ADVIES NODIG ?

MAAK VANDAAG NOG EEN AFSPRAAK !

Nieuws

09/05/2022

Office Manager Gezocht

OFFICE MANAGER (m/v)

TIJDELIJK CONTRACT

Wil je alvast eens proeven van een administratieve job met veel afwisseling?

Deze in eerste instantie tijdelijke job van 4 maanden is zo een opportuniteit. Nadien kan er in onderling overleg beslist worden om over te gaan naar een vaste betrekking.

AFJ is een fiscaal-juridisch adviesbureau dat tegelijk ook de boekhouding voert, naziet, begeleidt, …  van haar klanten. Die klanten zijn zeer divers en verspreid over heel Vlaanderen en het Brussels Gewest.  We verlenen een all round service op het vlak van fiscaliteit, financieel en juridisch advies, het voeren en begeleiden van de boekhouding.

Als tijdelijke versterking voor ons team zoeken wij een officemanager die houdt van de flexibele en directe stijl van ons kantoor. Onze aanpak is persoonlijk en efficiënt en dat zetten we dan ook graag in de kijker.   

Ben je polyvalent en houd je van afwisseling in je werk?

Weet je van aanpakken en zijn nieuwe opdrachten voor jou een uitdaging?

Is informatisering en databeheer jouw ding? Wil je meehelpen aan de digitalisering van ons kantoor op administratief vlak (database, facturatie, verwerking in- en uitgaande documenten, update van gegevens van het cliënteel in het kader van de geldende wetgeving, …)?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten: je ontvangt ze op kantoor, je volgt het e-mailverkeer op evenals het beheerssysteem en de planning,  doet de registratie van nieuw cliënteel en de follow up van de administratie voor bestaand cliënteel.

Je werkt gestructureerd en taakgericht. Je bent bereid zelf oplossingen te zoeken en je neemt initiatief.

Jouw takenpakket omvat verder onder meer :

        -   Opstartformaliteiten KBO, BTW, sociale zekerheid,

        -   Publicaties Belgisch Staatsblad

        -   Uitwisseling en zendingen van diverse info met de fiscale autoriteiten (aangiftes, fiches, attesten,..) en met de klanten (mailverkeer, verslaggeving, ….)

We bieden:

-      Een job met veel afwisseling

-      Een interne opleiding om jouw doelstellingen en ontplooiing in de job te helpen realiseren

-      Een aantrekkelijke verloning (incl. maaltijdcheques )

-      Een aangename werkomgeving en werksfeer

-      Ruimte om de job zelf in te vullen en authenticiteit te geven

Is deze voltijdse of deeltijdse job iets voor jou, mail ons graag jouw CV (mail info@aneca-afj.be, tav Dorine Aneca).